Kommentek

Címkék

Feedek

Magyar Simpsons-film nyitás és blog-visszhang

2007.08.08. 14:45 RMP

A Simpson család - A film bemutatója Magyarországon augusztus 9. csütörtök, bár ma is akad néhány előzetes (sajtó-) vetítés. Becsülettel vegyes naivitással kivártuk a hazai bemutatót (vajon a L'ecsó miatt kellett csúsztatni a világpremierhez képest?), úgyhogy mi a magunk részéről majd holnap...



Van már itthoni blog-visszhang is, jórészt lesújtó kritikákkal. Némelyiknek nem csak a véleménye lesújtó, de a színvonala is (de ilyet most nem linkelünk), főleg annak fényében, hogy a Guardian vagy a Times képes volt megérteni, miről szól a Simpsons. Human Insect a Filmbuzin már többször kinyilvántotta, hogy nem érti a Simpsonst, Tai Pan a Geekblogon ragaszkodik ahhoz, hogy a régi színvonal már a múlté, és hogy az volt a jó világ, amikor Conan O'Brien írta a részeket (bár összesen 4 ilyen rész volt). A popkulturálisan továbbra is csúcs óriásiblog vágja, hogy miről van szó, és finoman rajong.

Holnaptól mindenki posztolja, hogy milyen volt, amit látott. Jöhet mailben is, szívesen vesszük!

18 komment

Címkék: simpson család afilm

A bejegyzés trackback címe:

https://simpsons.blog.hu/api/trackback/id/tr66135254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dobos István · http://elbarto.try.hu 2007.08.09. 21:01:41

Sajnos még nem láttam a filmet de (sajnos) először a filmßuzi.hu -n olvastam a kritikát és azt gondoltam magamban hogy nem lehet ennyire rossz. de aztán rájöttem hogy csak az ír ilyen kritikát aki még nem látott egy részt sem (ezt írta is a post elején) de végül ettől a cikktől és az index.hu cikkétől nyugodtam meg hogy a simpson film nem lett rossz mint ahogy azt egyesek (akik mellesleg egy részt sem (vagy nagyon keveset) láttak) állítják. :)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.10. 14:15:04

Mivel ez egy Simpsons blog, talán nem lehet nem elfogult a mozifilmmel szemben (vagy akármivel, ami a Simpsonékról szól). Ettől függetlenül én el lennék keseredve, ha blogszerte is csak magasztalást olvashatnék mindenről, aminek "muszáj jónak lennie". Az igazság odaát van.

Beyonder 2007.08.10. 15:52:54

A geekblog krú tagjaként nekem bejött a film, mint ahogy a sajtóvetítésen a sajtómunkások is végigröhögték.

PinkHell · http://geekz.blog.hu 2007.08.10. 17:17:29

Nekem is teccett. Bár azt amúgy nem értem, raddi, hogy látatlanban hogyan foglalhatsz állást akár pro, akár kontra. :-/ A Conan O'Brien meg nem magáért, hanem egy éra színvonalának érzékeltetése miatt volt megemlítve. Hát nem értetted? :D

RMP 2007.08.10. 19:57:13

Srácok, nagyon örülök a Geekblog fokozott érdeklődésének!

L.Cs.: Ez nem egy hírlap, a poszt meg pláne nem egy hír vagy elemzés, úgyhogy nem hiszem hogy elfogulatlannak kéne lennie. Hogy világos legyen: én örülök a GB említett posztjának, csak nem értek vele egyet. Most újraolvastam, és még mindig nem.

p1nkh3ll: Szerintem a film megnézése előtt is állást foglalhatok arról, hogy szerintem az, hogy a Guardian és a Times kritikusával ellentétben a Filmbuzi és a GB kritikája ilyen negatív, az meglepő.
Conan O'Brient szerintem értem, csak arra célzok, hogy szerintem hülyeség, hogy a Simpsons színvonala '93 óta esett volna. Azóta nem ír bele CO'B. Szerintem a legjobb részek azóta voltak :)

tho · http://poszto.blog.hu 2007.08.10. 22:02:26

p1nkh3ll én nem értem, hogy hogyan NEM foglalhatsz állást valamiben pro és kontra. Ez az állásfoglalás lényege, hát nem érted? :D

human · http://yummie.hu 2007.08.10. 22:31:46

raddi: hát nem tudom, muszáj lenne nekem is éltetni (filmbuzi) csak mert a guardian és a times éltette? Egyrészt náluk sokkal nagyobb kult mint itthon, ahol sosem ment országos csatornán, másrészt jobban az ő kúltúrájukba illik.

De amikor majd nemsokára az Aqua Teen Hunger Force filmet éltetem, akkor majd jól leolthat minden azt utáló/nem ismerő, hiszen az a mozifilm is csak két hosszabb epizód, és a szereplők ismerete nélkül 10-ed annyira vicces, de én szétröhögtem magam rajta. Kivéve az utolsó 10 percet.

vip 2007.08.10. 22:37:25

Szerintem nagyon jó lett a film, nem is lehetett volna elszúrni, hiszen a rajzfilm maga zseniális.

www.kakukk.ro

wegazzo · http://mdah.blog.hu/ 2007.08.10. 23:16:31

hm
simpsonblog:)
laaza

RMP 2007.08.10. 23:22:22

Human Insect: Még ha kicsit necces is, előrebocsátom: biztos, hogy a Filmbuzi top 10 rajongója között vagyok, már vagy három dizájnváltással ezelőtt is mindent olvastam, szerintem zseniális.

Épp ezért örülök annak is, hogy szerinted pl. a Simpsons film nem vicces, sőt, remélem nem magyarázom félre, de többször utaltál rá: nem érted, a Simpsonst nem követed.

Azért hívtam fel a figyelmet a Guardian és a Times krtikiájára, mert ők nem dícsérnek agyon semmit, amúgy jó, vagy vállalható produkciókat sem. Ezt a filmet imádták, itthon mégis több blog szerint nem vicces.

Szerintem ez megér egy posztot.

Nyiz · http://szubjekt.blog.hu 2007.08.11. 00:21:26

Nem vagyok az a tipikus die-hard Simpsons fan, nem is láttam minden részt, sőt, sokat nem, de a film szerintem nagyon szórakoztató volt. Szerintem az a tény, hogy néhányan lehúzzák, még nem fogja a rajongókat eltántorítani attól, hogy megnézzék. És lássuk be, ez a film leginkább azoknak készült, akik nézik a sorozatot. Persze a laikusokat is vonzza valamilyen szinten, de nem elsősorban nekik készült és a laikusok annyira nem is érzik át.

tho · http://poszto.blog.hu 2007.08.11. 02:14:39

Szerintem az a baj(?), hogy a film itthon sok embernek egyszerűen nem lépi át az ingerküszöbét. Most néztem meg és bizony minden egyes képkockában volt valami nagyon vicces.

És, ahogy arról szó is van, a sorozathoz hasonlóan sokrétegű volt a humora. Nem olyan "straight forward", mint mondjuk a South Parké és ezért sokan észre sem veszik a különbséget irónia és dramaturgia között. Vagyis élvezete tényleg kultúra és befogadó-függő, de nem hiszem, hogy rendszeres sorozatkövetőnek kellene lenni hozzá.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.08.11. 07:16:25

Folyamatosak a poénok, ha többször megnézed, újakat találsz. Nagyon jó lett!

freddyD 2007.08.12. 01:37:34

A film egy igazi 10/10

De azt már megszokhattuk, hogy magyarországon nincs meg a kellő tisztelet a sorozat iránt, úgyhogy a film lehurrogása már meg sem lepett

az otherworld.hu oldalon írtam a filmről

bestyen (törölt) 2007.08.13. 22:15:50

Nekem tetszett a film! :D Még fateromnak is tetszett.

Homer×Simpson · http://www.simpsonfamily.blog.hu 2007.08.19. 09:34:15

Hello raddi!
Akkor ha emailon nem váaszosz, ide írok. Szóval, tudnál segíteni azt a logót berakni az én oldalmra is ami neked kinn van - ha megengeded?- Tudom hogy egyszer már megsináltad, de kéne megint mert valahogy eltűnt!
Köszi előre is!

srÁcZ 2007.08.26. 11:28:11

Hali!

Én is éltettem a filmet, óriási kedvencem, a blogomon lehet olvasni.

srÁcZ 2007.08.26. 11:29:16

a blogom címe: popcorn.blog.hu
süti beállítások módosítása